מתכון למיץ ירוק

מיץ-ירוק-רואו-פוד-מיכאלה-עפרוני

מתכון למיץ ירוק

השבוע דיברתי עם מטופלת מהממת בת 45 שעשתה שינוי באורח החיים.

בחורה מאד עסוקה עם ג׳וב רציני והמון לחץ, הכל אצלה דופק כמו שעון. היא לא האמינה שהיא יכולה לשתות משהו אחר חוץ מקפה בבוקר, שתמיד הגיע גם עם איזה משהו מתוק ליד.

קפה, לפי הבריאות הטבעית עובד על מערכת העצבים ומגרה אותה. הוא מכיל חומרים רעילים ומכניס את הגוף לסטרס לא נותן לו לעכל את המזון כראוי ומפריע בספיגה של ניוטריאנטים חשובים.

קפה מתיש את בלוטת האדרנל הבלוטה שמפרישה בין היתר – אדרנלין וקורטיזול הם קשורים להמון תהליכים חשובים בגוף ומאד חשוב שנשמור עליהם מאוזנים.

אחרי כמה שבועות של הורדת הקפה מהתפריט, שההתחלה שלו לוותה בכאב ראש רציני, היא פשוט אמרה שהיא נהנית בטירוף מהחיים החדשים שלה ושכל כך כיף לה לקום בבוקר ולהרגיש שהיא מכניסה משהו מזין לגוף שעוזר לה להישאר אנרגטית וקלילה.

גם אני הייתי שם,פותחת את העיניים ולפני בכלל שהייתי מצליחה לדבר עם מישהו, לוחצת על הקומקום שחס וחלילה לא אסיים את צחצוח השיניים ולא יעמוד לי הקפה כבר מוכן ולא חשבתי שאצליח לחיות בלעדיו.

אבל היום, היום אני קמה בבוקר ורק מחכה שתגיע השעה שבה אתענג על המיץ הירוק שלי, אלגום אותו לאט ואודה לשם על כל הטוב הזה על הקלילות, על האנרגיה, על השמחה והחיות.

אני משתמשת במסחטת מיצים קרה של חברת יורום והיא נהדרת, סחיטה קרה עוזרת לתוצרת לא להתחמצן ובכך אנחנו מרווחים את חומרי המזון בגרסה המצויינת שלהם.

לא חייבים בבת אחת להוריד, אפשר לאט לאט ורצוי לדחות את הקפה מהבוקר לצהריים
כדי לאפשר לגוף להמשיך את תהליך הניקוי של הלילה.

מצרכים

  • חבילה של סלרי עלים – רק המקלות
  • תפוח עץ
  • 6 מלפפונים

אופן ההכנה

  1. טוחנים הכל במסחטת מיצים קרה
  2. מסננים לאקסטרה חלקלקות
  3. מוזגים ונהנים

לבריאות!

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Email
דילוג לתוכן